Vingrinājumi kaklam – atbrīvo no saspringuma un normalizē spiedienu

Vingrinājumi kaklam – atbrīvo no saspringuma un normalizē spiedienu

Zemāk aprakstītie vingrinājumi domāti kakla saspringušo muskuļu atslābināšanai un tie jāveic 4 – 5 minūtes katru dienu. Ja tos izpildīsiet katru dienu (labāk no rītiem), tad drīz vien sajutīsiet kakla muskuļu un muguras augšdaļas atslābumu, tas sekmēs labāku asins padevi un nervu enerģijas pieplūdumu galvai.

Pieci vingrinājumi kaklam
Vingrinājums nr.1

Nostājieties brīvi, rokas nolaistas. Paceliet plecus pēc iespējas augstāk. Turot plecus šajā pozīcijā, atvirziet tos pēc iespējas tālāk, nolaidiet un atgriežaties sākuma pozīcijā, veicot šādas apļveida kustības diezgan ātrā tempā. Šo vingrinājumu atkārtojiet 25 reizes, lai pleci nepārtraukti veiktu šīs apļveida kustības.

Vingrinājums nr.2

Dariet to pašu, ko pirmajā vingrinājumā, tikai uz otru pusi. Plecus virziet uz aizmuguri, paceliet tos pēc iespējas augstāk, virziet uz priekšu, nolaidiet un atgriežaties sākuma pozīcijā. Atkārtojiet to 25 reizes bez pārtraukuma.

Vingrinājums nr.3

Zodu nolaižat uz krūtīm pēc iespējas zemāk, kaklu atslābiniet, tad paceliet galvu un atgāziet atpakaļ pēc iespējas tālāk. Vingrinājumu atkārtojiet 12 reizes.

Vingrinājums nr.4

Zodu nolaižat uz krūtīm kā iepriekšējā vingrinājumā, tad plūstoši pagriežat galvu pa kreisi, atgāziet atpakaļ, pagriežat pa labi un atgriežaties sākuma stāvoklī.
Apļveida kustībām jābūt vienmērīgām, ar maksimālu amplitūdu, bet bez sasprindzinājuma.
Atkārtojiet vingrinājumu, izpildot visu uz pretējo pusi. Izpildiet vingrinājumu 6 reizes uz vienu, 6 reizes uz otru pusi.

Vingrinājums nr.5

Pagriežat galvu cik vien iespējams pa kreisi (ķermenim jāpaliek taisni), atgriežaties sākuma stāvoklī. Pagriežat galvu cik vien iespējams pa labi.
Atkārtojiet 10 reizes lēnā tempā.

P.S. Reiz, pēc sacensībām es strauji nolēcu no riteņa. Acu priekšā viss aizpeldēja un es sāku zaudēt samaņu. Treneris teica, lai noliecu galvu, ar zodu pieskaroties krūtīm. Kad tā izdarīju, galvas reibonis uzreiz atkāpās. Tad es sapratu šo vingrinājumu spēku un to, ka pareizajā brīdī veikts vingrinājums tik tiešām var palīdzēt.
Vienu un to pašu vingrinājumu var veikt dažādā ritmā un efekts būs atšķirīgs.
Vingrinājumu nr.3 mēģiniet veikt tikai vienu reizi bet ar galvas noturēšanu galējās pozīcijās. Šis vingrinājums palīdz normalizēt asins spiedienu.

Vēlies saņemt paziņojumus par noderīgo un interesanto?


Pasta ar liellopu

Pasta ar liellopu

SASTĀVDAĻAS: 450 grami liellopa mīkstuma divas ķiploka daiviņas pusotra ēdamkarote rīvēta ingvera pusīte čili divas ēdamkarotes sezama eļļas divas ēdamkarotes...

Lasīt visu rakstu

Raksti par tēmām

Veselība

Veselība

Lasīt vairāk
Uzturs un diētas

Uzturs un diētas

Lasīt vairāk
Receptes

Receptes

Lasīt vairāk
Skaistumkopšana

Skaistumkopšana

Lasīt vairāk
Ģimene un attiecības

Ģimene un attiecības

Lasīt vairāk
Interesanti

Interesanti

Lasīt vairāk
Grūtniecība

Grūtniecība

Lasīt vairāk